Chcesz dowiedzieć się, jak wyglądają procesy przyjęcia, składowania, cross-dockingu i wydania towaru w jednym z największych magazynów w Polsce i Europie? Skąd wiemy ile towaru zamówić? Kto decyduje jakim kanałem dystrybuujemy towar? A może bardziej interesuje Cię w jaki sposób obsługujemy sklep internetowy albo jakie nowoczesne technologie wdrażamy?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz podczas webinaru prowadzonego przez ekspertów z Dyrekcji Łańcucha Dostaw Leroy Merlin Polska. Serdecznie zapraszamy Cię do wzięcia w nim udziału!
Webinar odbędzie się 23.11.2021 o godzinie 16:00. Przewidywana długość to ok. 1 godziny. Miejsce spotkania – online 🙂
Mamy nadzieję, że do zobaczenia!
Pozdrawiamy,
Zespół Leroy Merlin Polska
Pssst! Masz do nas jakieś pytania? Śmiało kontaktuj się z Shaną Radzio sradzio@leroymerlin.pl Z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje wątpliwości 🙂