Koło Naukowe Marketerów SGGW „INSIGHT” powstało w 2011 roku i od samego początku prężnie rozwija swoją działalność na Wydziale Ekonomicznym.
Celami Koła w szczególności są:
- rozwijanie zainteresowań naukowych wśród studentów, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z zakresu marketingu, rozwoju osobistego, analiz rynkowych i badań marketingowych,
- prowadzenie programowych prac naukowych pod opieką i kierunkiem pracowników nauki,
- informowanie studentów o najnowszych osiągnięciach naukowo-technicznych krajowych i zagranicznych,
- działanie na rzecz pogłębienia wiedzy fachowej studentów.
Cele Koło realizuje poprzez:
- podejmowanie indywidualnych i grupowych prac naukowych,
- współpracę z branżowymi organizacjami, stowarzyszeniami i instytucjami,
- stały kontakt i współpracę z kołami naukowymi Uczelni macierzystej i innych uczelni,
- wygłaszanie na otwartych zebraniach Koła referatów poświęconych najnowszym osiągnięciom nauki polskiej i zagranicznej,
- organizowanie publicznych konferencji – referentami mogą być członkowie Koła, zaproszeni studenci z innych Kół oraz wybitni specjaliści z danej dziedziny,
- organizowanie innych imprez popularyzujących dorobek naukowy i przyczyniających się do aktywizowania działalności naukowej Koła.
Opiekun Koła:
- Dr hab. Wojciech Pizło – Instytut Zarządzania
Zarząd Koła:
- Natalia Groszyk
- Michał Krawczyk
- Konrad Dzienisiewicz
- Ewa Szczucka
- Olena Voznyuk
Więcej informacji na temat koła oraz projektów: http://www.facebook.com/SGGWinsight/
Jeżeli chciałbyś/chciałabyś się z nami skontaktować wyślij wiadomość przez Facebooka.