Szanowne Studentki oraz Szanowni Studenci,
Trwa nabór na bezpłatne szkolenie z zakresu Rozwoju kompetencji menadżerskich zapraszamy studentów stacjonarnych studiów licencjackich (II i III rok) oraz magisterskich (I i II rok), zwłaszcza z kierunków: Turystyka i Rekreacja, Ekonomia, Finanse i Rachunkowość.
Szkolenie z zakresu rozwoju kompetencji menadżerskich obejmuje 40 godzin dydaktycznych i będzie realizowane w dwóch terminach:
- 15-17 i 25-26 listopada 2021 (I termin)
- 6-8 i 16-17 grudnia 2021 (II termin)
w godz. od 9.00 do 16.00 za pośrednictwem MS Teams
Szkolenie koncentruje się na podniesieniu kompetencji w zakresie umiejętności praktycznego korzystania z narzędzi i technik menedżerskich oraz autoidentyfikacji potencjału rozwoju osobistego i zawodowego chłonka zespołu.
Zakres szkolenia obejmuje następujące bloki: Sztuka wystąpień publicznych; Budowanie zespołu: organizacja, wyznaczanie i delegacja celów; Motywowanie i ocena zespołu; Wyzwania w toku zarządzania zespołem ludzkim: stres, wypalenie zawodowe, konflikt i inne oblicza kryzysu; Rozwój i doskonalenie zespołu z wykorzystaniem następujących metod: zarządzanie talentami, facylitacja, mentoring, coaching, inne
Uwaga! Szkolenie z zakresu rozwoju kompetencji menadżerskich jest dostępne dla tych osób, które do tej pory nie korzystały z oferty bezpłatnych szkoleń oferowanych w projekcie POWER „Sukces z Natury”.
W bieżącym semestrze wszystkie kursy są realizowane za pośrednictwem platformy MS Teams. Po szkoleniu, uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający zdobytą wiedzę i umiejętności.
Regulamin naboru oraz dokumenty niezbędne do rekrutacji znajdują się na stronie:
Kurs z zakresu rozwoju kompetencji menadżerskich – Projekt-zpu (sggw.pl)
Dokumenty rekrutacyjne: zał. 1-3 w 1 egzemplarzu, zał. 4 (Umowa) w 2 egzemplarzach – bez wpisanej daty, która zostanie uzupełniona, zał. 5-6 w 1 egz. należy pobrać ze wskazanej powyżej strony i czytelnie wypełnione wysłać drogą pocztową na adres:
Mgr Edyta Skarzyńska
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Instytut Zarządzania
ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa
Pod adresem proszę umieścić dopisek „Menedżer”
Termin składania dokumentów (data otrzymania dokumentów drogą pocztową): 10 listopada 2021
Pytania w sprawie szczegółów należy kierować mailowo do koordynatora: konrad_michalski@sggw.edu.pl